Личный кабинет
Регистрация
Корзина

Велосипед Scott Speedster 30 disc (2016)

Велосипед Scott Speedster 30 disc (2016)
The SCOTT Speedster 30 features shape optimized double butted Alloy tubing and a race proven geometry that provides an aerodynamic advantage and outstanding performance. With the addition of an Aero Carbon fork, the Speedster 30 boasts F01 racing characteristics at a fraction of the cost. Now equipped with Shimano Disc Brakes, braking performance is ensured in even the wettest of weather conditions.

Артикул: 241458
Год выпуска: 2016

Цена снижена на 20%


98330 руб.

78660 руб.


Размеры

XS49

S52

M54

L56

XL58


Технические характеристики

Рама
Speedster Disc / D.Butted 6061 Alloy / Road geometry / Integrated Headtube
Вилка
Speedster CX Carbon/Alloy Disc
1 1/8" Alloy steerer
Рулевая колонка
Integrated Steel Cup
Задний переключатель
Shimano Tiagra RD-4700-GS
20 Speed
Передний переключатель
Shimano Tiagra FD-4700
Шифтеры
Shimano Tiagra ST-4700
Dual control 20 Speed
Тормоза
Shimano BR-R317 Black Mech. Disc
160/F and 160/R mm SM-RT54 Rotor
Система
Shimano TIAGRA Compact
FC-4700 Hyperdrive 50x34 T
Каретка
Shimano BB - RS500
Руль
Syncros RR2.0
Anatomic 31.8mm
Вынос
JD ST92A Alloy
1 1/8" / four Bolt 31.8mm
Подседельный штырь
Syncros RR2.5 31.6/300mm
Седло
Syncros FL2.5
Втулка передняя
Formula Team Disc 28 H
Втулка задняя
Formula Team Disc 28 H
Цепь
KMC X10
Кассета
Shimano CS-HG 500
10 Speed 11-32 T
Спицы
HTI - Standard
Black 2mm
Обода
Syncros Road Disc
28 Front / 28 Rear
Покрышки
Schwalbe Lugano
700x28C
Приблизительная масса (кг)
9.16

Технологии

Aero Carbon Alloy Fork

Форма вилки аналогична форме вилки Foil. Аэро профиль карбоновых ног. Алюминиевые дропауты, корона и шток.

Aero Alloy Frame

На 20% увеличена аэродинамика за счет специальной формы труб, как результат - преимущество 5% в мощности педалирования.

Onroad Disc Brakes

The 160mm front and rear rotors on the Addict Disc provide increased breaking power, improved modulation and extra safety no matter the weather conditions. The Addict Disc frame and fork have been optimized in order to absorb the assymetrical braking forces that occur when using disc brake systems.